0


Επιτέλους καθάρισα τα γυαλιά ηλίου μου. Tελικά ήταν γυαλιά οράσεως…

Όταν βλέπω καθρέφτη πέφτω στα γόνατα και προσκυνάω το είδωλο…

Πότε γιορτάζουν οι γκαζιάρηδες;
Του Αγίου Βαλεντίνο Ρόσι.

– Με είπε αναίσθητο.
– Κι εσύ τι έκανες;
– Λιποθύμησα.

– Είσαι με τα καλά σου;
– Όχι, φόρμα φοράω.



Άσε φίλε έχω πιάσει πάτο. Πήρα την κάτω βότκα…

« Σου κόβω τον βήχα
»


Ρωμαίος και Ιουλιέτα.
Μπάτμαν και Ρόμπιν.

Σουβλάκια και Εγώ.

– Πόσο πήρες το πράσινο smatάκι;
– Καρπούζι είναι φίλε!

– Τι ξέχασες παιδί μου και ξαναγύρισες;
– Τη ζακέτα μου, μάνα…Έλα βρε μάνα τώρα, μην κλαις…

Όταν έχει περίoδο μια γυναίκα μην της μιλάτε.Και όταν έχει νεύρα μην της μιλάτε. 
Γενικά μην της μιλάτε…
Αλλά βέβαια, τέτοια γουρούνια που είσαστε δεν μιλάτε…

Η άλλη στο σούπερ-μάρκετ βάζει το χαρτί υγείας σε ξεχωριστή σακούλα απο τα φαγώσιμα. 
Λες και σε λίγες ώρες δεν θα συναντηθούν…

– Χάλασε ο κόσμος….

– Τον έχουμε και τόσα χρόνια τι περίμενες;

– Μου αρέσει να μιλάω μαζί σου, ανοίγεις το μυαλό μου…
– Για τα πόδια σου πήγαινα…

Ώρες ώρες πραγματικά ξεπερνάω τον εαυτό μου και ύστερα κάθομαι σταυροπόδι και τον περιμένω να ‘ρθει…

Γυρίζοντας ανάποδα το πληκτρολόγιο ανακάλυψα ότι κρατάει αρχείο με τα φαγητά που έφαγα τον τελευταίο μήνα…

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top