0


Με τον δικό του μοναδικό τρόπο και κάνοντας «πιπεράτες» αποκαλύψεις, πήρε θέση για τον γυμνισμό ο Τζίμης Πανούσης.


Ο γνωστός καλλιτέχνης μίλησε στο Down Town και την Φανή Πλατσαούρα, όπου, μεταξύ άλλων, ρωτήθηκε αν κάνει γυμνισμό. «Ναι, μου αρέσει. Και, δυστυχώς, παρατηρώ ότι εσείς τα νέα παιδιά είστε πολύ συντηρητικοί. Ιδίως μετά την επέλαση του AIDS -που την έχει εκμεταλλευτεί το σύστημα και την έχει κάνει μπαμπούλα, με αποτέλεσμα τα ήθη να έχουν γυρίσει στον Μεσαίωνα- δεν βγάζετε το μαγιό σας με τίποτα», απαντά.

Μάλιστα, δεν διστάζει να αναφέρει ως παράδειγμα τα δικά του παιδιά, τον 27χρονο γιο του και την 8χρονη κόρη του: «εδώ η κορούλα μου που είναι οκτώ χρονών, φοράει σουτιέν στην παραλία. Της λέω “γιατί το φοράς; Αφού δεν έχεις στήθος”… Είδα κι έπαθα να βγάλω το μαγιό στον γιο μου όταν πήγαμε να γραφτεί στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στη Μυτιλήνη. Μας βοήθησε μια φίλη λεσβία να βρούμε σπίτι και μας κάλεσε σε ένα συνέδριο λεσβιών στην Ερεσό. Ήταν μαζεμένες γύρω στις 9.000 λεσβίες. Λέω στον γιο μου “μην τολμήσεις και δεν βγάλεις το μαγιό σου! Θα μας φάνε ζωντανούς εδώ”. Γιατί η ομοιομορφία είναι ο φασισμός και αυτό μου αρέσει».

Πηγή:peoplegreece.com

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top