0


Μου φωνάζει μία μωράκι! 
Γυρίζω και βλέπω μια τύπισσα τούμπανο!
Ωχ μου λέει, συγγνώμη λάθος…
Γιατί μωρή, εγώ δεν μπορώ να κάνω ουαααα νομίζεις;

Η άλλη έφτιαξε τούρτα που έγραφε “είμαι λεσβία” και οι γονείς της σοκαρίστηκαν. 
Δεν ήξεραν ότι μπορούσε να φτιάξει τούρτα.

Τα σουβλάκια δεν ειναι πλούσια σε βιταμίνες για αυτό πρέπει να τρώμε πολλά. 

– Πέθανε η κυρά Σούλα από πάνω.
– Σώπα ρε! Πώς έγινε;
– Βγήκε με κάτι χαλιά στο μπαλκόνι.
– Ναι. Και; 
– Και τα τίναξε!


Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα κατάστημα που πουλάει σημαίες και ρωτάει τον υπάλληλο :
– Θα ήθελα μια ελληνική σημαία παρακαλώ. Σε τι χρώματα υπάρχει;
– Γαλάζιο και λευκό φυσικά, της απαντάει ο υπάλληλος.

– Ωραία, τότε θα ήθελα τη γαλάζια παρακαλώ!


Έφαγα κάτι μπισκότα. Τώρα για άνθρωπο ήταν; Για σκύλο ήταν;
Δεν κατάλαγαβ! 

 Λέει ένας βλάχος στο φίλο του :
– Χθες έκανα πρώτη φουρά έρωτα με την Γαρυφαλιά μπρουστά στη μάνα τς.
– Σουβαρά; τουλέει ο άλλος. Και τι έλεγε η μάνα τς;
– Μπεεεεεεεε!!!!

Οι κοντοί γκόμενοι είναι το χόμπιτ μου. 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top