0

8 άνδρες αποκαλύπτουν τα πιο ερεθιστικά πράγματα που τους αρέσουν να κάνουν οι γυναίκες στο κρεβάτι
Θα μπορούσε κανείς να πει, ότι το σεξ δεν είναι απλά μια ανάγκη ικανοποίησης της ερωτικής επιθυμίας για τον άντρα, αλλά ότι ο άντρας ορίζεται από αυτό, μιας και έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη σκέψη, τη φαντασία και τη ζωή του.

Κι αν παλαιότερα η ερωτική επαφή ήταν περισσότερο απλή και τρυφερή «διαδικασία», στις μέρες μας οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει και αυξηθεί.

Οι άντρες δεν περιμένουν απλά να βγάλουμε τα ρούχα μας, αντιθέτως μας θέλουν δυναμικές και τολμηρές.

Φαντασιώνονται και ονειρεύονται μια ερωτική σύντροφο η οποία δεν θα σταθεί μόνο στα σέξι εσώρουχα, τα αναμμένα κεριά και την αισθησιακή μουσική, αλλά θα έχει τον έλεγχο της κατάστασης και θα παίρνει πρωτοβουλίες, ώστε να καταφέρει να διεγείρει όχι μόνο τον εγκέφαλο του, αλλά να ενεργοποιήσει όλες τις αισθήσεις του, για να οδηγηθεί στην πλήρη απόλαυση.

Κι από ότι όλα δείχνουν, υπάρχουν ορισμένες γυναίκες που το πετυχαίνουν και με το παραπάνω!
Οκτώ άντρες μίλησαν ανοιχτά στο Cosmopolitan.com και αποκάλυψαν τα πιο ερεθιστικά και «καυτά» πράγματα, που απολαμβάνουν από τις ερωτικές συντρόφους τους ή τις συζύγους τους κατά τη διάρκεια του σεξ.

«Αν η γυναίκα μου μου κάνει στοματικό έρωτα, τότε δεν μπορώ με τίποτα να κρατηθώ, έχω ολοκληρώσει», Τζέισον 29 ετών.
«Μου αρέσει να ακούω «βρώμικες» κουβέντες όλη την ημέρα», Μπρετ 28 ετών.
«Μου αρέσει να κυριαρχεί η γυναίκα στο κρεβάτι. Αυτό με ξεσηκώνει. Με διεγείρει. Δεν μιλώ για τραβηγμένα πράγματα όπως οι Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι, αλλά όταν μια γυναίκα έχει τον έλεγχο είναι εκπληκτικό», Μάικ 26 ετών.
«Οταν είναι εκείνη από πάνω μου. Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω, αλλά καταλαβαίνετε», Γουίλ 27 ετών.
«Μου αρέσει να μου διαγράφει την πλάτη με τα νύχια της κατά τη διάρκεια του σεξ. Αυτό είναι μια τόσο έντονη αίσθηση, όταν συμβαίνει», Ματ 26 ετών.
«Λατρεύω το έντονο σεξ και τις φωνές. Ακόμα κι αν οι γείτονες πάρουν τηλέφωνο την αστυνομία», Τζέισον 28 ετών.
«Να τη βλέπω την ώρα του οργασμού. Οταν αυτό συμβαίνει, ολοκληρώνω κι εγώ αμέσως», Μαξ 27 ετών.
«Είναι αρκετά κίνκι αυτό που θα πω, αλλά μου αρέσει να με δένει η σύντροφος μου. Μου αρέσει να βρίσκομαι υπό τον έλεγχό της», Τζέι 28.

Πηγή:bovary.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top