0

Ένας ψυχίατρος ρωτάει τον πελάτη του : 
“Λοιπόν κυριέ μου, πείτε μου τι σας προβληματίζει και ήρθατε σε μένα;”
Ο άντρας του λέει :
“Λοιπόν, όλα άρχισαν όταν παντρεύτηκα μια χήρα που είχε μια κόρη η οποία έγινε θετή μου κόρη.
Ο πατέρας μου ήρθε να με επισκεφθεί και ερωτεύτηκε την κόρη μου και έπειτα την παντρεύτηκε.
Έτσι αυτόματα, η κόρη μου έγινε και μητριά μου. Έπειτα, η γυναίκα μου γέννησε ένα γιο, ο οποίος ήταν φυσικά γαμπρός του πατέρα μου αφού ήταν αδελφός της κόρης μου η οποία είναι γυναίκα του πατέρα μου. Έτσι όταν η κόρη μου παντρεύτηκε τον πατέρα μου, έγινε μητριά μου. Τώρα, από την στιγμή που ο γιος μου είναι αδελφός με την μητριά μου, έγινε αυτόματα θείος μου.
Όπως καταλαβαίνετε, η γυναίκα μου είναι γιαγιά μου αφού είναι και μητέρα της μητριάς μου.
Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι είμαι και ο εγγονός της γυναίκας μου.
Αλλά έχει και συνέχεια το πράγμα. Από τη στιγμή που παντρεύτηκα την γιαγιά μου, δεν είμαι μόνο εγγονός της και σύζυγός της, αλλά είμαι επίσης και δικός μου παππούς. Καταλαβαίνετε τώρα γιατί χρειάζομαι ψυχοθεραπεία;”

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top