0



Ο Μπραντ Πιτ αποκάλυψε για πρώτη φορά τα συναισθήματά του σχετικά με το διαζύγιό του με την Αντζελίνα Τζολί.

Στην συνέντευξη παραδέχθηκε ότι στο παρεθόν έπινε πάρα πολύ και κάπνιζε μαριχουάνα, ενώ πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του με το να αποκόβεται συναισθηματικά από τους γύρω του.

Ο 53χρονος ηθοποιός είπε στη συνέντευξη που παραχώρησε στο GQ Style και δημοσιεύτηκε σήμερα ότι έχει σταματήσει να καταναλώνει αλκοόλ, υποβάλλεται σε ψυχοθεραπεία κι ότι εκείνος και η Τζολί έχουν δεσμευτεί να επιλύσουν τις διαφορές τους φιλικά, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

«Μόλις ξεκίνησα θεραπεία» είπε ο Πιτ. Μου αρέσει πολύ. Πέρασα από δύο ψυχαναλυτές προτού βρω τον κατάλληλο».

Η αιφνίδια ανακοίνωση της διάσημης ηθοποιού τον Σεπτέμβριο του 2016 ότι κατέθεσε αίτηση διαζυγίου προκάλεσε σοκ στη σόουμπιζ. Το ζευγάρι, που του είχαν δώσει το προσωνύμιο Μπραντζελίνα, είχε παντρευτεί το 2014 και είχε αποκτήσει 6 παιδιά.

Οι δυο τους ενεπλάκησαν σε μια πικρή διαμάχη για την επιμέλεια των παιδιών τους, ενώ ο Πιτ βρέθηκε στο επίκεντρο έρευνας για παιδική κακοποίηση αφού έχασε την ψυχραιμία του ενώπιον των παιδιών τους.

Ο Μπραντ Πιτ σημείωσε ότι ο χωρισμός του με την 41χρονη πρωταγωνίστρια υπήρξε για εκείνον «τεράστιος παράγοντας για αλλαγή».

«Δεν μπορώ να θυμηθώ μία ημέρα από τότε που αποφοίτησα να μην τα πίνω ή να μην καπνίζω ένα τσιγαριλίκι ή κάτι τέτοιο…».

«Είμαι πραγματικά, πραγματικά χαρούμενος που τέλειωσα με όλα αυτά. Αυτό που εννοώ είναι ότι σταμάτησα τα πάντα, εκτός του να πίνω, όταν ξεκίνησα την οικογένειά μου. Όμως ακόμα και τον περασμένο χρόνο, ξέρετε, υπήρχαν πράγματα που δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω. Έπινα πάρα πολύ» περιέγραψε ο ίδιος.

Ο πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης σημείωσε ότι του άρεσε πάρα πολύ το κρασί, προσθέτοντας «ειλικρινά, μπορούσα να πιω έναν Ρώσο κάτω από το τραπέζι με την ίδια του τη βότκα. Ήμουν επαγγελματίας, ήμουν καλός».

Ο ίδιος τόνισε ότι σταμάτησε να πίνει, αντικατέστησε το αλκοόλ με χυμό κράνμπερι και ανθρακούχο νερό.

Σχετικά με το διαζύγιο, ο 53χρονος Πιτ σημείωσε ότι εκείνος και η Τζολί αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το μονοπάτι του «βιτριολικού μίσους» και συνεργάστηκαν για να διευθετήσουν τα προβλήματά τους.

Ο ίδιος, όπως υπογράμμισε, βρήκε παρηγοριά στο να δημιουργεί μόνος του, με τα χέρια του. «Κατασκευάζω τα πάντα. Δουλεύω με πηλό, γύψο, σκυρόδεμα, ξύλο».

Αναφορικά με τα σχέδιά του με τον κινηματογράφο ο Μπραντ Πιτ είπε:

«Πραγματικά πλέον δεν θεωρώ τον εαυτό μου ηθοποιό. (Η ηθοποιία) απασχολεί τόσο λίγο από τον χρόνο μου και την προσοχή μου. Το να κάνω ταινίες είναι σαν ένα φθηνό πέρασμα για εμένα, ένας τρόπος να διοχετεύω τα σκληρά συναισθήματα. Δεν με καλύπτει πλέον, ειδικά καθώς είμαι πατέρας».

Η τελευταία ταινία του Μπραντ Πιτ "War Machine" είναι μια σατιρική ματιά στον πόλεμο των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν. Αναμένεται στις κινηματογραφικές αίθουσες την 26η Μαΐου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 



Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top