0

Ένας άντρας μπαίνει στο εξεταστήριο ενός γιατρού τύφλα στο μεθύσι, τρεκλίζοντας και σωριάζεται κάτω. 
Προσπαθούσε να σηκωθεί αλλά δεν μπορούσε επειδή το σαγόνι του σχεδόν ακούμπαγε στο γόνατό του.


– Βοήθησε με γιατρέ,  εγώ ήμουν μια χαρά όταν βγήκα από την ταβέρνα, πως κατάντησα έτσι;
– Πες μου ακριβώς τι έγινε, του λέει ο γιατρός.
– Να, γιατρέ μου. Πήγα στην ταβέρνα, πίνω δύο κιλά κρασί και όταν σηκωνόμουνα να φύγω μπαίνει στην ταβέρνα ο φίλος μου και καθόμαστε κάτω και φέρε από εδώ φέρε από κει γίναμε τύφλα. Σηκώνομαι και πάω στο μέρος κι εγώ ήμουνα εντάξει, βγαίνω από μέσα 
σε αυτά τα χάλια που με βλέπεις.
Ο γιατρός σκύβει από πάνω του, τον κοιτάει και του λέει :
– Πήγαινε στο σπίτι σου, δεν έχεις τίποτα.
Σηκώνεται αμέσως αυτός όρθιος και διαπίστωσε ότι ήταν απόλυτα καλά και λέει στο γιατρό:
– Γιατρέ μου, τι έκανες και με έκανες καλά;
– Δεν ήταν τίποτα, αλλά άλλη φορά όταν πηγαίνεις στο μέρος να είσαι πιο προσεκτικός και να μην κουμπώνεις το σακάκι σου στο παντελόνι σου.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top