0

Πάντα νόμιζα ότι τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός. 
Αργότερα κατάλαβα πως είχα μπερδέψει τα πουλιά…

– Αστέρι μου, θα πάμε διακοπές φέτος;
– Φεγγάρι μου, χλωμό…

Πολλοί αυτό το καλοκαίρι θα βγουν στη παραλία φέτες. 
Εγώ θα βγω λουκουμάδες.

Πως λέγεται ο άντρας χωρίς πρoφυλακτικό;
Μπαμπάς. 

– Άκουσα πως ο δικός σου μπερδεύει τις τρύπες.
– Ναι, κάτι πήρε τ’αυτί μου…


Πως λέγονται οι όμορφες γυναίκες των Ούνων;
Ουνάρες!

Πιο εύκολα πιάνεις με τα χέρια ψάρι μέσα στη θάλασσα, παρά κουκούτσι από καρπούζι που έπεσε στο πλακάκι!


Στις εξετάσεις έγραψα τόσο καλά που μου ζητάνε να πάω και τον Σεπτέμβρη.



– Πέρασα από την γιαγιά μου χθες και μου έδωσε 3.000. 
– Ευρώ;;; 
– Θερμίδες…



– Θα χωρίσω μάνα…
– Να τον χωρίσεις τον αλήτη και να έρθεις να μείνεις μαζί μου.
– Στάσου ρε μάνα, αμέσως να χωρίσω, λίγο αλητάκος είναι…



 – Πάρε λουλούδι κύριε στη κοπέλα που είναι τόσο όμορφη!

– Δεν θέλω ευχαριστώ.

– Και στην άλλη χθες γιατί πήρες;;;





– Με είπε αργόστροφο ρε συ!
– Και εσύ τι έκανες;
– Πωωω, θα την γ@μήσω τώρα το κατάλαβα…

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top