0

Έχει περπατήσει σε διεθνείς πασαρέλες και έχει κάνει δεκάδες φωτογραφίσεις με την ιδιότητα του μοντέλου ξεχωρίζοντας για την γοητεία του.

Ο Αλέξης Παππάς αυτή την περίοδο εμφανίζεται στο πλευρό της Ντορέττας Παπαδημητρίου στην εκπομπή «Κάνε Παζάρι» του ΣΚΑΙ. Σε συνέντευξή του στο περιοδικό «People» μίλησε για τη ζωή του αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές της. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη σχέση του με μοντέλο της Victoria's Secret.

Σε πλησιάζουν εύκολα γενικά, σε φλερτάρουν; «Στο εξωτερικό, ναι. Θεωρώ ότι είμαι πιο κοντά στα πρότυπα άλλων χωρών. Πιο εύκολα μια γυναίκα στο εξωτερικό πιστεύει ότι μπορεί να τα φτιάξει μαζί μου παρά στην Ελλάδα. Δεν λέω ότι είμαι καταπληκτικός, αλλά έτσι το έχω ζήσει. Στη Νέα Υόρκη, για παράδειγμα, με πλησίαζαν πανέμορφες γυναίκες και μου έλεγαν πόσο πολύ γουστάρουν να είναι μαζί μου και να κάνουν σεξ μαζί μου. Μου έκαναν σχόλια που με άφηναν άναυδο, καθώς μιλάμε για top models – κάποια από αυτά της Victoria’s Secret. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτή η απελευθέρωση. Για να πλησιάσει μια γυναίκα ένα γνωστό άντρα, θα πρέπει να έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση και θεωρώ ότι υστερούν οι γυναίκες εδώ σε αυτό».




Τι σε κάνει να ξεχωρίσεις μια γυναίκα; Με ιντριγκάρει το σέξι βλέμμα, αυτό που σαν κυνηγός θα με κάνει να πω ότι πρέπει να ασχοληθώ. Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί να δείχνει τι αισθάνεται και να μην είναι κρύα. Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, θα μπορούσα εύκολα να υπάρξω με μια γυναίκα μέτριας εμφάνισης, που για εμένα θα είναι η απόλυτη. Δεν θα μου άρεσε να έχω μια κοπέλα σαν την Pamela Anderson και όλοι να θέλουν να κοιμηθούν μαζί της.

Έχεις υπάρξει σε σχέση με μοντέλο της Victoria’s Secret, ωστόσο δεν αποκάλυψες το όνομά της. Τώρα που πέρασε καιρός, θα το έλεγες; Θεωρώ πως δεν είναι σωστό, διότι η κοπέλα είναι παντρεμένη, με παιδιά. Είναι ξανθιά και είναι ακόμη πολύ δραστήρια στο χώρο, αν αυτό βοηθάει στο να μαντέψετε!







Πηγή:bovary.gr




Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top