0


Η δασκάλα μαλώνει τον Τοτό : 
– Τοτό, πρέπει να σου πω ότι δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από σένα.

– Ούτε εγώ από σας κυρία. Τουλάχιστον εγώ όμως δεν πήγα να το πω στους γονείς σας.

Μαμά, τρέξε να δεις! Είναι ένας κύριος ξαπλωμένος στο κρεβάτι με την υπηρέτρια μας! 
– Ένας κύριος; 
– Πρωταπριλιά καλέ! Ο μπαμπάς είναι! 



– Να παίρνετε όλα τα χάπια που σας έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι 
 με ένα ποτήρι νερό, και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.


– Τι έχω, γιατρέ μου;
– Δεν πίνετε πολύ νερό.1 


– Γιατρέ, θα πεθάνω;

– Δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα…


– Γιατρέ συνεχίζω να βλέπω τις κηλίδες που σας είχα πει συνεχώς.
– Δεν σας βοήθησαν τα καινούργια γυαλιά;


– Φυσικά! Τώρα βλέπω τις κηλίδες πολύ καλύτερα.


Δεν καταλαβαίνω γιατί διαγράφετε τους αριθμούς των πρώην σας…


Εγώ απλά αλλάζω το όνομα σε «είσαι και πολύ μαλ@κας αγόρι μου αν το σηκώσεις…» 


Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top