0


Τι λένε οι γυναίκες σε άντρες με μικρό πέoς :
– Τι χαριτωμένο!
– Λυπάμαι…
– Μήπως θέλεις να κάνουμε μόνο αγκαλίτσα;
– Μπορεί και να χορέψει;
– Και έχεις τόσο μεγάλο πόδι!
– Του πρώην μου ήταν λίιιγο μεγαλύτερο.
– Μην φοβάσαι, δεν θα το πονέσω καθόλου…
– Παστίλια είναι;
– Μπορώ να είμαι ειλικρινής και να σου πω την γνώμη μου;
– Κάτσε να φέρω το τσιμπιδάκι.
– Α, για αυτό έχεις μεγάλο τζιπ!
– Κατάγεσαι από Πυγμαίους ινδιάνους;
– Είμαι του safe sex.Κάτσε να φέρω τη δαχτυλίθρα…
– Κάτσε να φέρω το δονητή μου.
– Να ανάψω κατευθείαν τσιγάρο;
– Όταν τελειώσεις να με ενημερώσεις
– Μήπως κάνει κρύο;-Έχεις όμως πλούσιο εσωτερικό κόσμο…
– Έχεις δοκιμάσει να το τρομπάρεις;
– Ας δοκιμάσουμε το ρηχό εεε βαθύ λαρύγγι εννοώ!
– Τι ωραίο δαχτυλάκι!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top