0


Τρεις άντρες συζητούν πως κάνουν τις γυναίκες τους να τους πουν αν τους έχουν απατήσει.
– Εγώ, λέει ο πρώτος, πηγαίνω σπίτι μετά την δουλειά, ξαπλώνω , ανοίγω την τηλεόραση και λέω στη γυναίκα :
– Γυναίκα σήμερα με έχεις απατήσει! Και εκείνη λέει:

– Εγώ αντρούλη μου; Δεν θα έκανα ποτέ τέτοιο πράγμα!
Τότε εγώ σηκώνομαι, την πλακώνω στια χαστούκια και εκείνη στο τέλος δεν αντέχει και μου λέει :
– Εντάξει ομολογώ σε απάτησα με τον Τάκη!
Μετά λέει ο δεύτερος :
– Και εγώ έτσι ακριβώς της κάνω. Την πλακώνω στις φάπες και στο τέλος ομολογεί :
– Σε απάτησα με τον Πέτρο!
Ο τρίτος τους λέει :
– Εγώ έχω άλλο τρόπο. Πηγαίνω σπίτι, βγαίνω στο μπαλκόνι, βλέπω την γειτόνισσα να απλώνει μπουγάδα και της φωνάζω :
– Κυρά Μαριάνα είσαι μεγάλη π*υτάνα!
Και αυτή μου λέει :
– Εγώ είμαι π*υτάνα ή η γυναίκα σου που πηγαίνει με τον Μανώλη, τον Δημήτρη και τον Νίκο!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top