0

Μετά από 40 χρόνια γάμου το ζευγάρι αποφάσισε να μιλήσει ειλικρινά ο ένας με τον άλλον. 
- Πες μου Θανάση πόσες φορές με απάτησες ως τώρα; 
- Τρεις φορές Τασία μου. 
- Πότε και με ποιες; 
- Η πρώτη ήταν με την αδερφή της κουμπάρας μας της Νίτσας, την Έφη τότε που έκανες εγχείρηση στο στομάχι σου και έμεινες 15 μέρες στο νοσοκομείο. 
- Η δεύτερη; 
- Ήταν με την κόρη της γειτόνισσάς μας την 19χρονη Καιτούλα, όταν έλειπες στην αδερφή σου στην Γερμανία για 1 εβδομάδα. 
- Και η τρίτη; 
- Όταν αρρώστησε η μητέρα σου και πήγες στο χωριό για ένα μήνα, είχα γνωρίσει μια τηλεφωνήτρια και .......τώρα είναι σειρά σου γυναίκα να μου πεις. 
- Κι εγώ άντρα μου τρεις φορές σ απάτησα. 
- Η πρώτη ήταν όταν ήσουν στο Πανεπιστήμιο και είχες έναν καθηγητή που σʼ έκοβε στο ίδιο μάθημα συνεχώς για δυο χρόνια. 
- Λοιπόν; 
- Πως νομίζεις ότι πέρασες το μάθημα; 
- Η δεύτερη; 
- Όταν ήσουν φαντάρος και είχες έναν λοχαγό που σε τάραζε στην φυλακή και στην αγγαρείαΙ 
- Ναι.... 
- Πως νομίζεις ότι απολύθηκες κανονικά; 
- Και η τρίτη; 
- Όταν έβαλες υποψηφιότητα για πρόεδρος στο χωριό και μας έλειπαν 600 ψήφοι; 
- .......... 
- Πως νομίζεις ότι έγινες πρόεδρος;

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top