0



– Μαμά γιατί τον αδερφό μου τον λένε Γαρύφαλλο; 
– Επειδή μου αρέσουν τα γαρύφαλλα. 
– Και εμένα γιατί με λένε Πιπούλα;

– Πες μου μωρό μου, είμαι ο πρώτος σου; 
– Μπορεί, κάτι μου θυμίζει η φάτσα σου. 

Η αμήχανη στιγμή που παίζεις τα φώτα στον απέναντι να τον ειδοποιήσεις για μπλόκο και ο «απέναντι» είναι περιπολικό! 

Είμαι στον δρόμο και ακούω έναν θόρυβο απο τον κινητήρα.
Δεν πρέπει να είναι κάτι σοβαρό γιατί μόλις δυνάμωσα την μουσική σταμάτησε να ακούγεται.

– Η γύναικα σου είναι καλή στο κρεβάτι; 
– Άλλοι μου λένε ναι άλλοι μου λένε όχι.

Τυλίγουν οι μανάδες φαγητό σε αλουμινόχαρτο. Με το περίσσευμα φτιάχνεις μια στολή αστροναύτη, ένα δορυφορικό πιάτο και κάνεις και ανταύγιες… 

Ο δάσκαλος ρωτάει ένα μαθητή :
– Ποιά δόντια παιδί μου αποκτάει ο άνθρωπος τελευταία;

– Τα ψεύτικα κύριε!


– Μαμά! Τι είναι ο άγγελος;
– Άγγελος είναι ο πεζός που τον πάτησε αμάξι παιδί μου!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top