0

Ήταν ένα ζευγάρι όπου η γυναίκα παραπονιόταν στον άντρα της ότι τώρα τελευταία έχει παχύνει πολύ. Της λέει λοιπόν ο άντρας της: 
- Ρε γυναίκα, μην παραπονιέσαι! Δεν είμαι χοντρός... 
- Μα πως δεν είσαι, απαντάει εκείνη, τα 90 κιλά έχεις φτάσει! 
- Γυναίκα δεν είμαι χοντρός, επιμένει εκείνος. Κοντός είμαι! 
- Μα τι είναι αυτά που λες; 
- Πάμε σε ένα γιατρό να στο αποδείξω. 
Πάνε λοιπόν στο γιατρό,και του λέει: 
- Γιατρέ μου εδώ η γυναίκα μου παραπονιέται ότι είμαι χοντρός! 
Τι να πει κι ο κακομοίρης ο γιατρός... τον ρωτάει: 
- Πόσα κιλά είστε κύριε; 
- 90. 
- Και πόσο ύψος έχετε; 
- 1.70. Όμως πείτε μου γιατρέ, για το βάρος μου κανονικά τι ύψος θα έπρεπε να έχω; 
- Μα... τουλάχιστον 2 μέτρα. 
- Βλέπεις λοιπόν γυναίκα, ότι δεν είμαι χοντρός; Κοντός είμαι.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top