0



Η εξομολόγηση της Ελεονώρας Μελέτη: Έκανα λάθη και τα πλήρωσα. ..
Η Ελεονώρα Μελέτη εξομολογήθηκε τα λάθη που έχει κάνει λόγω δημοσιότητας που της έκαναν κακό στην προσωπική τους ζωή.




Ενώ είσαι ενεργά μέσα στην showbiz, παράλληλα είσαι και εκτός. Λίγο εναλλακτική. Προσπαθείς γι’ αυτό;

Όχι, έτσι είμαι. Προσπάθησα πολύ να γίνω ένα με τη μάζα, ό,τι ήταν και οι υπόλοιποι… Προσπάθησα πολύ να ακολουθήσω το σύστημα και τις επιταγές του, να προσαρμοστώ στους όρους και στους κανόνες τους παιχνιδιού του χώρου μας, αλλά δεν τα κατάφερα. Αποφάσισα να είμαι ο εαυτός μου. Οκ, ξέρω ότι δεν θα αρέσω στους πολλούς. Γίνεσαι πιο εύκολα αρεστός όταν ανήκεις στη μάζα, αλλά διεκδικώ την Ελεονώρα πια. Προσπάθησα να μπω σε καλούπια και, τελικά, δεν μπόρεσα. Δεν ήμουν εγώ. Οπότε επαναστάτησα και είμαι ο εαυτός μου. Σ’ όποιον αρέσει…

Σκέφτηκες όμως ότι, με το να είσαι «απείθαρχη» στους κανόνες της showbiz, μπορεί να θέσεις εαυτόν εκτός χώρου;

Δεν είμαι πειθαρχημένη, όχι. Αλλά δεν είμαι ούτε απείθαρχη, ούτε και άτακτη. Είμαι ο εαυτός μου. Εάν η αλήθεια μου δεν χωράει σε αυτό τον χώρο, κανένα πρόβλημα. Δεν θέλω να υπάρχω κι εγώ τότε. Αν είναι να φύγω επειδή η αλήθεια μου δεν θα χωράει στο χώρο αυτόν, τότε θα είναι τιμή μου να βρεθώ εκτός γι’ αυτό το λόγο.

Τι έχεις αγαπήσει και τι έχεις μισήσει από τη δημοσιότητα;

Η αγάπη του κόσμου πάντα ήταν η δύναμή μου. Η επαφή, η επικοινωνία είναι κάτι το μαγικό. Τετριμμένο αυτό που λέω, αλλά ειλικρινές. Από την άλλη, δεν μπορώ με τίποτα όταν μπαίνουν και παραβιάζεται ο ιδιωτικός μου βίος και η προσωπική μου ζωή.

Αυτό δεν το προκάλεσες κάποιες φορές κι εσύ η ίδια στον εαυτό σου;

Πολλές φορές. Έπεσα στην παγίδα. Η δημοσιότητα με πήγε πίσω στην προσωπική μου ζωή. Κι έχω κάνει πολλά λάθη. Λάθη που πλήρωσα. Όμως έπαθα κι έμαθα.

Πηγή: Down Town Κύπρου

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top