0



Πάει ο φαντάρος στον αξιωματικό να ζητήσει άδεια. Λέει λοιπόν στον αξιωματικό: 
- Έχω 6 μήνες να δω την κοπέλα μου, θέλω άδεια. 
- Καλά, λέει ο αξιωματικός, όμως με έναν όρο. 
– Δεκτός λέει ο φαντάρος. 
- Όταν θα γυρίσεις θα μου πεις λεπτομερώς τι έκανες. 
- Καλά, λέει ο φαντάρος. 
Γυρίζει και πάει στον αξιωματικό και αρχίζει: 
- Την Δευτέρα πήγα, έβγαλα τα ρούχα μου, έσκισα τα ρούχα της κοπέλας μου την έβαλα κάτω και το έχωσα μέσα της, την Παρασκευή... Τον διακόπτει ο αξιωματικός λέγοντας: 
- Σιγά παιδί μου, έχουμε Τρίτη... Τετάρτη.... 
- Δεν με κατάλαβες, λέει ο φαντάρος και συνεχίζει: 
- Την Παρασκευή μου λέει η κοπέλα μου, μπορείς να το βγάλεις λίγο για να πάω να κατουρήσω..;; Και σήμερα Σάββατο γύρισα.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top