0



Επιτέλους! Το τραγούδι του Γιάννη Φλωρινιώτη βρήκε το... βίντεο κλιπ του!

Το μεγάλο στήθος δεν βοηθάει όταν μία γυναίκα θέλει να γίνει καλή στο τένις.

Το παρακάτω κορίτσι του βίντεο όμως, είναι πρωταθλήτρια στην καρδιά όλων των ανδρών και θα μπορούσε να ήταν πρωταγωνίστρια στο τραγούδι του Φλωρινιώτη «Τα μπαλάκια»:

Ας θυμηθούμε τους στίχους:

Ντριιν ντριιιιιιν (τηλέφωνο)

- Ναι λέγετε; 
- Γειά σου αγάπη μου εγώ είμαι 
- Γειά σου μωρό μου. Τι θέλεις πάλι; 
- Ξέρεις τι θέλω; Θέλω να με μάθεις tennis. Τρελλαίνομαι σαν βλεπω τα μπαλάκια να πηδάνε. Θα με μάθεις; 
- Ναι μωρό μου θα σε μάθω, θα σου μάθω όλα τα κόλπα 
- Μμμ ωραία 
- Όλα 

- Θέλεις.. 
- Θέλω 
- ..Να σε μάθω tennis; 
- Θέλω πολύ 
- Γιατι σ' αρέσουν τα μπαλλάκια σαν πηδούν, έλα σε μένα να σε μάθω και κολπάκια, πως θα χτυπάς και πως θα παίζεις τα μπαλάκια 
- Ναι θέλω, θέλω να μάθω 

(refrain) 
- Πιάσε.. 
- Πιάνω 
- ..Το μπαλάκι 
- Το πιάνω 
- Χτύπα το.. 
- Το χτυπάω 
- ..Καλά. Και μη μου θυμώνεις αν παέι στραβά.. 
- Δε σου θυμώνω 
- Πιάνε τα μπαλάκια μου και χτύπατα ξανά και σιγά θα μάθεις κόλπα πονηρα (x2) 
- Ναι θα μάθω, θέλω να μάθω 

- Θέλεις 
- Ναι θέλω 
- Να σε μάθω tennis 
- Θέλω πολύ 
- Έλα μωρό μου θα περάσουμε καλά, έλα να παίξουμε μπαλάκια πέρα δώθε, να δεις τι όμορφα που έιναι τι καλά 
- Αχ τι ωραία! Να παίξουμε, να παίξουμε! 

(refrain) 

- Θέλεις; 
- Θέλω 
- Να σε μάθω tennis; 
- Θέλω πολύ 
- Άκου εμένα και θα γίνεις superstar 
- Σ' ακούω σ'ακούω 
- Σκύψε και πήδηξε ψηλά με τη ρακέτα 
- Πηδάω πηδάω 
- Έχεις ταλέντο θα σε κάνω εγώ βεντέτα! ναι.. 
- Θέλω θέλω πολύ 





Πηγή:newpost.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top