0



Η Ελένη Πετρουλάκη σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε αν έφτασε ποτέ με τον Ίλια Ίβιτς κοντά στον χωρισμό.

Ποιος είναι πιο αυστηρός στο σπίτι, εσύ ή ο Ίλια;

Έχω καταντήσει εγώ να είμαι πιο αυστηρή, τις βάζω τιμωρία και τις μαλώνω αλλά κρατάει λίγο, μετά με πιάνουν οι τύψεις, γιατί δεν είμαι ρομπότ. Άσε που τα κορίτσια με τον μπαμπά έχουν το «Οιδιπόδειο»... Όμως η χαρά που μου δίνει το μεγάλωμα των παιδιών δεν συγκρίνεται με τίποτα, όποιες θυσίες κι αν έκανα γι’ αυτά δεν τις σκέφτηκα ποτέ, τα παιδιά μου τα έκανα συνειδητά, δεν ήρθαν ουρανοκατέβατα...

Ποια σου θυμίζει τον εαυτό σου;

Η μικρή, είναι γνήσια Κρητικιά, μόλις της βάλεις κρητικά τραγούδια είναι όρθια και χορεύει!

Είχατε βάλει πείσμα με τον Ίλια ότι μετά από τόσες κόρες θα βγάλετε και ένα αγόρι;

Αν με ρωτήσεις θα ήθελα να έχω και ένα αγόρι, αλλά τώρα πια το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είναι γερές οι κόρες μου, τίποτε άλλο.

Ο Ίλια δεν σου έλεγε ποτέ «άντε να κάνουμε ένα αγόρι να γίνει ποδοσφαιριστής»;

Χαριτολογώντας, ναι, το λέγαμε

Πόσα χρόνια είσαι παντρεμένη;

Περίμενε γιατί έχω χάσει το λογαριασμό... 17 παντρεμένη και 4 σχέση, 21 χρόνια με τον Ίλια!

Τι μυστικό έχετε;

Η επιλογή του συντρόφου έχει να κάνει και με τη διάρκεια. Εγώ παντρεύτηκα έναν άντρα που ερωτεύτηκα και όχι από συμφέρον. Το έχω ξαναπεί, και εγώ έχω περάσει κρίση –όπως όλοι– στο γάμο μου, όμως στο πίσω μέρος του μυαλού μου ήθελα να κρατήσω την οικογένειά μου. Ιδανικός γάμος δεν υπάρχει!

Άνοιξες ποτέ την πόρτα να φύγεις από το σπίτι;

Όχι, ποτέ... Θα το είχατε μάθει! (γέλια) Ήθελα να κρατήσω την οικογένειά μου ενωμένη. Επειδή οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν μεγάλη, 20 χρόνων, και έζησα άλλες καταστάσεις, δεν θα ήθελα να περάσουν κάτι παρόμοιο τα παιδιά μου. Θα πρέπει να υπάρχει κατανόηση, σεβασμός και να κρατάμε ισορροπίες. Πάντως δεν είμαι και από τους ανθρώπους που θα έμενα σε μια σχέση αν δεν περνούσα καλά.



Πηγή: you

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top