0



Αμηχανία, ντροπή, κρύος ιδρώτα και σαστισμένο γέλιο. Αυτές είναι οι αντιδράσεις ενός ανθρώπου, όταν τον ρωτούν κάτι που δεν περίμενε.

Στις σχέσεις, οι σύντροφοι θέλουν να ρωτήσουν ο ένας τον άλλον αρκετά, αλλά λίγα από αυτά λέγονται. Αβολες ερωτήσεις περνούν από το μυαλό, αλλά κανείς δεν τολμά να ρωτήσει, γιατί δεν θέλει να φέρει σε δύσκολη θέση την σύντροφό του, κυρίως, όμως, επειδή δεν ξέρει αν είναι έτοιμος να ακούσει την απάντηση.

Δεκατέσσερις άντρες αποκαλύπτουν στην ιστοσελίδα «Thought Catalog», τι θα ήθελαν να μάθουν για τις συντρόφους και φοβούνται ή ντρέπονται να πουν.


Κάποιες ερωτήσεις είναι αναμενόμενες και κάποιες εκπλήσσουν...

«Θέλω πραγματικά να μάθω με πόσους έχει ''κοιμηθεί'', αλλά μόλις έχουμε ξεκινήσει να βγαίνουμε, οπότε νομίζω πως είναι μια πολύ προσωπική ερώτηση. Ωστόσο, αν έχει ''κοιμηθεί'' με περισσότερους απ' ότι θα ήθελα να μάθω; Καλύτερα να μην κάνω αυτή την ερώτηση», Λουκ, 24 ετών.
«Αν φοράει το εσώρουχό της για δεύτερη φορά, χωρίς να το πλύνει. Δεν θα την κρίνω, απλά να ξέρω», Τζίο, 26 ετών.
«Αν πραγματικά έχει ξεπεράσει τον πρώην της. Είναι κάτι που με απασχολεί. Ναι, είμαι ανασφαλής», Κάιλ, 24 ετών.


«Αν έχει μείνει έγκυος. Ο φόβος της εγκυμοσύνης με κάνει να το σκέφτομαι αυτό, αλλά ποτέ δεν θα την ρωτούσα», Μπόμπι, 24 ετών.
«Αν το στήθος είναι αληθινό. Είναι πολύ νωρίς για να κάνω μια τέτοια ερώτηση. Τεχνικά είναι ένα κομπλιμέντο, επειδή είναι τέλειο!», Βίκτορ, 23 ετών.
«Πόσα παιδιά θα ήθελε να κάνει. Αν την ρωτήσω θα νομίζει πως θέλω να κάνω τα παιδιά της, ενώ απλά θα ήθελα να μάθω», Ρομπ, 26 ετών.
«Θα ήθελα να την ρωτήσω αν έχει κάνει ποτέ κάτι ''βρώμικο'', αλλά ντρέπομαι», Τζέισον, 22 ετών.



«Αυτό που πραγματικά σκέφτεται για την απόδοσή μου στο σεξ. Υποθέτω πως δεν φοβάμαι να την ρωτήσω, απλά θα ήθελα να διαβάζω τη σκέψη της, για να δω αν μου λέει την αλήθεια», Αντον, 25 ετών.
«Αν προσποιείται πως έρχεται σε οργασμό τόσο συχνά. Οχι ότι υποτιμώ τις σεξουαλικές μου ικανότητες αλλά έχω ακούσει πως οι γυναίκες τείνουν να λένε ψέμματα γι' αυτό», Γουίλ, 24 ετών.
«Γελάει με τα αστεία μου, επειδή θέλει να είναι μαζί μου ή επειδή είμαι πραγματικά αστείος», Ανώνυμος.
«Εχει δοκιμάσει να κατουρήσει όρθια και αν ναι ποια ήταν τα αποτελέσματα», Ανώνυμος.





Πηγή: iefimerida.gr 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top