0




- Mάνα θα φέρω γυναίκα το βράδυ 
- Εντάξει άλλα μην αρχίσεις να την φουσκώνεις και να την ξεφουσκώνεις , θέλουμε να κοιμηθούμε !


- Για το silver alert παίρνω... 
- Τον είδατε; 
- Οχι εγώ είμαι στην αγγελία! 
- Και τι θέλετε; 
- Με έχετε γράψει 1,76 ενώ είμαι 1,78.

Προστάτης Άγιος αυτών που καταφέρνουν να επιβιώνουν ? 
Αη Γουιλ Σαρβαιβ!!!!!


 Είμαστε ωραίοι επειδή είμαστε από την Ωραιουπολη

- Να σας δώσω καλαμάκι για τον φραπέ??? 
- Όχι ευχαριστώ θα τον πιω με την προβοσκίδα μου !!!!!


Η Lamborghini σήμερα ανακοίνωσε οτι αποσύρει όλα τα μοντέλα Gallardo λόγω σοβαρών ελαττωμάτων στο σχεδιασμό του κινητήρα. Ο Θεός με φώτισε εκείνη τη μέρα και πήρα το Cinquecento...!!!

Έχω ωτίτιδα..υποφέρω..πιάνω το αυτί μου..με ρωτάει η άλλη..Πονάς?? 
όχι βρε συ..με ειδοποιούν απ το κοντρόλ..!



Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top