0


Μετά το βιβλίο της Body Book, η Κάμερον Ντιάζ επιστρέφει με ένα δεύτερο βιβλίο που έχει τίτλο The Longevity Book.

Μιλάει για τον αδυσώπητο χρόνο που περνάει και για τις ρυτίδες που κάνουν τόσο κακό στο Χόλιγουντ. Η όμορφη ξανθιά σταρ αποκάλυψε το εξώφυλλο του βιβλίου της που έχει την φωτογραφία της χωρίς καθόλου μακιγιάζ.




«Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που μετά βίας κρατιέμαι. Μόλις το είδα ήθελα αμέσως να σας δείξω το εξώφυλλο του βιβλίου μου. Είμαι τόσο υπερήφανη για αυτό το βιβλίο και τόσο ανυπόμονη να αρχίσουμε μια νέα συζήτηση για τα γηρατειά και πώς να τα διαχειριστούμε με δύναμη, χάρη, υγεία και σοφία» γράφει η Κάμερον, η οποία δεν κρύβει τις ρυτίδες της για πρώτη φορά, ούτε τα άλλα σημάδια του χρόνου στο πρόσωπό της.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Κάμερον κάνει την αυτοκριτική της. Εχει μιλήσει συχνά για την ακμή, το μπότοξ, το στήθος.






Τώρα δεν έχει πρόβλημα με τις ρυτίδες της και έμαθε να τις αποδέχεται και να τις αγαπά: «Οι ρυτίδες στο πρόσωπό μου δείχνουν πόσο έχω γελάσει στη ζωή μου», είπε για το νέο της βιβλίο.







Πηγή:  iefimerida.gr 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top